Tuesday 1 September 2015

1. Wretches and kings we come for you



                Niespodzianka! Pewnie się głowicie po co nowy blog. Ale już jakiś czas temu chodziło za mną by zrobić podstronę, która jak w ramce obok byłaby również moim prywatnym blogiem, gdzie od czasu do czas mogłabym napisać coś dla luzu. Obszerne posty na fan page'u także zaczęły mnie męczyć i was pewnie też. Dlatego teraz jeśli będę mieć coś więcej do powiedzenia niż same informacje odnośnie postępów na nowych rozdziałach, post będzie się pojawiał tutaj. 

                 Nim przejdę do spraw organizacyjnych, jeśli ktoś chce (znowu) zostawić swój blog żebym w wolnym czasie przeczytała to zapraszam to karty 'Propozycje'. Od dzisiaj tam, można walić SPAM'em i nie tylko :)

                 Wracając do blogów, to:
  • Shannaro - Obecnie mój najpopularniejszy blog, który jak wszyscy wiecie pomału dobiega do końca. Zostały mi zaledwie dwa rozdziały + epilog do napisania. I koniec.  Może was zaskoczę, ale to nie będzie mój koniec z tym blogiem. Gdy odpocznę od niego, zamierzam ponownie zmierzyć się z Shannaro. Tym razem w przeredagowaniu tego opowiadania i przełożeniu go na język angielski. To nie jest idealny opowiadanie, ma wiele nieścisłości. Teraz patrząc na niektóre wątki to niektóre momenty bym wywaliła i zamieniła je zupełnie czymś innym. Przeredagowana wersja Shannaro nie ukaże się na blogu, przynajmniej póki co mi się nie wydaje. Jedynie jak przyjdzie co do czego, mogę wspomnieć co zmieniam na co :)                                
  • Norowa Reta - Uwierzycie mi  jak powiem, że ten blog będzie o wiele lepszy niż Shannaro? Ale jak każdy blog/opowiadanie musi się rozkręcić. Shannaro rozręciło się dopiero przy 7 rozdziale, Norowa Reta rozkręci się wcześniej. Od rozdziałów 4/5 zacznie się prawdziwa akcja. W tym opowiadaniu zamierzam również wykorzystać potencjał bohaterów pobocznych, a nie skupiać się tylko na dwójce głównych protagonistów :) Rozdział 4. Odake zostanie opublikowany na blogu po 30, rozdziale na Shannaro. Od tego również momentu, rozdziały będą pojawiać się w miarę możliwości systematycznie :)
  • Shattered Feelings - Od Głośnej Samotności nic się tam nie pojawiło, pomimo iż zaczęłam pisać Wołanie o pomoc, to nie dokończyłam tej jednopartówki. Przyznam się, że od momentu w którym początkowy fragment został wykorzystany do konkursu na młodszego redaktora, nie tknęłam tego pliku. Ale za to W pogoni za uczuciem zostanie napewno ukończone i opublikowane w tym roku. Początkowo chciałam tą 'partówkę' opublikować w całości, jednak widząc jej objętość, postanowiłam, że opublikuje to w częściach, które będą ukazywać się tydzień po tygodniu. Na tę chwilę przewiduje 10 części + prolog + epilog. Dokładniejsze szczegóły podam, gdy zakończę pisanie wszystkich części. Z tej niby małej, skromnej partówki zrobiło się nagle obszerne opowiadanie z którego zamierzam wycisnąć każdą kropelkę. Dlacego czekam aż napiszę wszystkie 10 części? Powód jest prosty - by mieć pewność, że napisałam wszystko co miałam napisać, a nie by przy 8 części okazało się, że w 10 się nie wyrobię. Więc cały blog Shattered Feelings przejdzie za jakiś czas większy remont, bo po W pogoni za uczuciem, zaczną pojawiać się tam również inne, krótsze teksty. 
  • NFOF - cały czas marzę, że któregoś dnia będzie mi dane przeredagować drugie opowiadanie jakie pojawiło się na tym blogu, które przedstawiało (nie)idealne małżeństwo państwa Uchiha :3 Ale sytuacja z przeredagowaniem tego opowiadania wygląda tak:
Chęci: 10000%
Dostępny czas: -10%
         Więc nadal będę się łudzić, że jednak kiedyś uda mi się coś ogarniać z tym opowiadaniem :)

         To na tyle moich wypocin na ten wtorkowy wieczór :) A jutro proszę trzymać za mnie kciuki bo mam rozmowę o nową pracę, o którą nie pogardzę. Uczniakiem już nie jestem, więc pracować trzeba :)

        Żegnam się z wami z Sasuke, który tak bardzo korci mnie teraz na rozdział na NR :)



psst. Szablon wolny od Sasame Ka z Sayonara Namida

1 comment:

  1. NR i rozwinięcie bohaterów pobocznych?
    KIBAAAA <3 KAKAAASHIII <3 PLZZZ ;-;

    ReplyDelete

Szablon wykonała Sasame Ka z Sayonara Namida